BG EN

Яжте повече орехи, за да сте винаги в добро настроение

Бомба

Яжте повече орехи, за да сте винаги в добро настроение

15257
на 08.02.2019
Яжте повече орехи, за да сте винаги в добро настроение
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Яжте повече орехи, съветват американски експерти от университета „Ню Мексико“, които установили, че ядките подобряват настроението и устойчивостта на стрес, пише германското сп. „Фокус“, предаде БНР.

препоръчано

В изследването на учените взели участие студенти на възраст 18-25 години, които в продължение на 8 седмици трябвало да ядат хляб с орехи, а следващите 8 седмици в него не били добавяни ядките. След това трябвало да отговарят на въпроси за нивото на тревожност, напрежение, умора и яснота на съзнанието.

„За разлика от жените при мъжете се наблюдаваше значително подобрение на настроението - с 28%“, посочват авторите на проучването. Не е ясно, защо при дамите не се наблюдава подобен положителен ефект.

Според експертите за по-добро настроение е достатъчна шепа орехи на ден.

Бомба x
Хороскоп за март: Трансформация и баланс за всички зодии Хороскоп за март: Трансформация и баланс за всички зодии
ПИК TV x
ГОРЕЩО В ПИК TV! Радев привика на среща отговорните за пътната безопасност - поканен е и Васил Терзиев: Никаква милост към джигитите! (ВИДЕО) ГОРЕЩО В ПИК TV! Радев привика на среща отговорните за пътната безопасност - поканен е и Васил Терзиев: Никаква милост към джигитите! (ВИДЕО)
ново
Днес: 4
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК