ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Българското розово масло и вода, продуктите за лице и тяло от лавандула и роза дамасцена привлякоха изключителен интерес на японските търговци и дистрибутори на Международната специализирана изложба за парфюмерия, козметика и СПА индустрия BeautyWorld Japan 2014.
Изложбата се провежда от 19 до 21 май в Токио, съобщават от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия. Десет наши производители участват в изложбата по проект, финансиран от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Конкурентоспособност" 2007 - 2013.
За посетителите на българските щандове бяха направени серия от демонстрации с ароматерапевтични масла, разкриващи техните свойства и успокоителен ефект върху кожата на лицето, както и с масла за омекотяване на кожата на ръцете чрез прилагане на специфични техники за втриване. Българските участници на Beautyworld Japan 2014 посетиха Японската козметична индустриална асоциация, където проведоха бизнес среща с местни компании от същия сектор.
По време на дискусията се обсъждаха реални възможности за навлизането на българските компании от козметичния бранш на японския пазар, регулационните режими и процедурите за внос. Особено внимание е обърнато на видовете рестриктивни и регулаторни изисквания към съставките на козметичните продукти, които могат да бъдат внасяни в тази страна, и които трябва да съответстват на определените стандарти за козметика на Министерството на здравеопазването в Япония.


