ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Социалната мрежа „Инстаграм” обяви въвеждането на нов алгоритъм за формиране на лична новинарска емисия.
Компанията обяви, че новите публикации ще бъдат показвани на базата на предпочитанията на потребителя и връзката му с лицата, постващи снимки или видеа.
„Ще се изненадате, че хората не се интересуват и пропускат средно 70% от съдържанието в профилите си. Предвид разрастването си, Инстаграм все по-трудно успява да проследи всички снимки и видеоклипове, които потребителите споделят. Това означава, че често няма да видите снимка или видео, което всъщност ви интересува много повече”, обяви компанията.
Подобен алгоритъм вече се използва в социалната мрежа „Фейсбук”.
Новата система за подбор на новини ще бъде въведена в следващите месеци. Досега мрежата използваше обратен хронологичен ред, за да показва новите актуализации.
Повече от 400 милиона потребители по целия свят използват „Инстаграм”