„Калашников“ със стратегия за развитие на пазара на ловно и спортно оръжие
Последвайте ни в Google News Showcase
Концернът „Калашников“, част от руската държавна корпорация „Ростех“, започна реализирането на нова маркетингова стратегия, насочена към развитие на вътрешния пазар на ловно и спортно оръжие.
Mаркетинговият директор на компанията Владимир Дмитриев казва пред вестник Известия, че концернът планира да увеличи продажбите на цивилно стрелково оръжие чрез мрежа от собствени щандове в оръжейните магазини в Русия, чрез откриване на сервизни центрове за обслужване, както и с развитие на културата на отговорно боравене с оръжията.
„В края на годината ще имаме 60 фирмени отделение на концерна „Калашников“. Сега те са 19 в цялата страна. В тях ще бъде представена както традиционната ни продукция, така и съпътстващи стоки, които ще предлагаме с нашата марка. Целта е развитие на продукцията под марките „Калашников“, „Байкал“ и „Ижмаш“ на руския пазар, повишавайки нивото на сервизно обслужване“, каза Дмитриев.