„Калашников“ със стратегия за развитие на пазара на ловно и спортно оръжие

СВЕТЪТ ДНЕС

„Калашников“ със стратегия за развитие на пазара на ловно и спортно оръжие

2793
на 16.06.2016
„Калашников“ със стратегия за развитие на пазара на ловно и спортно оръжие
Автор:   ПИК

Последвайте ни в Google News Showcase

Концернът „Калашников“, част от руската държавна корпорация „Ростех“, започна реализирането на нова маркетингова стратегия, насочена към развитие на вътрешния пазар на ловно и спортно оръжие.

препоръчано

Mаркетинговият директор на компанията Владимир Дмитриев казва пред вестник Известия, че концернът планира да увеличи продажбите на цивилно стрелково оръжие чрез мрежа от собствени щандове в оръжейните магазини в Русия, чрез откриване на сервизни центрове за обслужване, както и с развитие на културата на отговорно боравене с оръжията.

„В края на годината ще имаме 60 фирмени отделение на концерна „Калашников“. Сега те са 19 в цялата страна. В тях ще бъде представена както традиционната ни продукция, така и съпътстващи стоки, които ще предлагаме с нашата марка. Целта е развитие на продукцията под марките „Калашников“, „Байкал“ и „Ижмаш“ на руския пазар, повишавайки нивото на сервизно обслужване“, каза Дмитриев.

Следвайте ПИК в Телеграм и Туитър

Сподели:
Бомба x
ХОРОСКОПЪТ НА АЛЕНА ЗА ВТОРНИК: Раците да се пазят от прибързаност, изгодни делови оферти за Козирозите ХОРОСКОПЪТ НА АЛЕНА ЗА ВТОРНИК: Раците да се пазят от прибързаност, изгодни делови оферти за Козирозите
ПИК TV x
ПИК TV: ППДБ се регистрираха за евровота, обявиха и водачите си за парламентарните избори. Ген. Атанасов не фигурира (ВИДЕО) ПИК TV: ППДБ се регистрираха за евровота, обявиха и водачите си за парламентарните избори. Ген. Атанасов не фигурира (ВИДЕО)
ново
Днес: 68
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК