Разликата за шестте месеца на годината между двете компании е 20 000 автомобила, годишният резултат все още не е ясен
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
За първите шест месеца на годината продажбите на „Мерцедес” на световните пазари достигна малко над 1 милион автомобила, съобщи „Блумбърг”. За същия период основния му конкурент в сегмента на луксозните автомобили- БМВ- има 986 000 продажби. Ауди остава на трето място с 953 000 продажби.
Така за първи път от 11 години „Мерцедес” излиза пред БМВ по продажби и ще направи всичко, за да се задържи на тази позиция за цялата 2016 година. Компанията обяви, че до 2020година трябва да е неоспорим лидер в премиум-сегмента и да има значителна разлика пред конкурентите си от БМВ и Ауди.
Продажбите на автомобили само за юни обаче показват, че това няма да е никак лесна задача. БМВ продаде през този месец 189.1 хирляди коли, а „Мерцедес”-188.4 хиляди. Третият конкурент- Ауди има 169 хиляди продажби за месеца.


