ГОРЕЩО
ВАКСАДЖИИ: Придворният социолог на Радев - Първан, лансира коалиция с ПП-ДБ, а Мирчев коленичи в краката му да излъска ботуша
Астрономическата зима идва в 17:03 часа
ЕВТИН ТЕАТЪР: Многострадалната Църцарова си вдига цената, докато "Капитал" и Прокопиев късат ризи и зоват за линч над Пеевски
Георг Георгиев: Като правителство ще си довършим работата, която трябва
Атанас Зафиров: Никой не бива да отрича постигнатото от БСП – ОЛ
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Купих си нов таблет от „Мтел“. След немного активно ползване той отказа да работи. От 20 дни го имам. Занесох го в офис на оператора. Писаха, брисаха куп бумаги. Пратиха го в сервиз. Срокът за отстраняване на повредата е 30 дни. През това време си тече таксата за нещо, което не ползваш.
Питам ги защо е така. А отговорът е: „Това е техника“. Тъй си и мислех, ама нещо не ми стои много коректна тая работа. На вас как ви се струва? Дори ми казаха, че може да си сложа картата на друг таблет.
препоръчано
Та се чудя дали да не си купя и един резервен.
Теодора ХРИСТОВА, Казанлък
Веско Маринов: Бях на косъм от смъртта!
26648
на 16.12.2025
Димо Алексиев в ПИК и „Ретро“: Завръщам се с нови роли, семейството ми е добре
44594
на 11.12.2025
Космонавтът Георги Иванов в траур
209850
на 04.12.2025


