ГОРЕЩО
САМО В ПИК! Калин Каменов с подробности за грозната провокация на "Възраждане" пред дома му: Било е сбирщина на хора с всякакви комплекси. Нови избори може да са пагубни за държавата (ВИДЕО)
Георги Марков емоционално пред ПИК: Бойко е най-добрият премиер на Прехода! Ако ППДБ влязат във властта, ще ни вкарат във война
Кметът на "Люлин", разкрил една от най-големите афери в "Промяната", с ОТВОРЕНО ПИСМО: Кирил Петков прехвърли вината върху нас! Антикорупционерите се оказаха корупционери
ИСТИНАТА В ОЧИТЕ: Проф. Румяна Коларова: Протестите категорично не отговорят на критериите на революция, площадът трудно може да наложи оставката на правителството
FT: Николай Младенов може да оглави ръководството на Газа
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Купих си нов таблет от „Мтел“. След немного активно ползване той отказа да работи. От 20 дни го имам. Занесох го в офис на оператора. Писаха, брисаха куп бумаги. Пратиха го в сервиз. Срокът за отстраняване на повредата е 30 дни. През това време си тече таксата за нещо, което не ползваш.
Питам ги защо е така. А отговорът е: „Това е техника“. Тъй си и мислех, ама нещо не ми стои много коректна тая работа. На вас как ви се струва? Дори ми казаха, че може да си сложа картата на друг таблет.
препоръчано
Та се чудя дали да не си купя и един резервен.
Теодора ХРИСТОВА, Казанлък
Космонавтът Георги Иванов в траур
161682
на 04.12.2025
Алла Пугачова брои милион за палат край София
112364
на 27.11.2025


