ГОРЕЩО
ПП развърза Асен Василев да ВЗРИВИ тотално преговорите с ГЕРБ - постави 7 условия на Борисов
СВОЕВОЛИЯТА НЕ ПРЕСТАВАТ: ППДБ продължават да се инатят - ето какви поредни условия поставиха за преговори с ГЕРБ
ИЗВЪНРЕДНО! ГЕРБ отвърна остро на ППДБ: Диалогът не може да се води през...
ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ: ППДБ със светкавична реакция след офертата от Борисов
АЛО, КАРЛУКОВО? ГЕРБ поиска усмирителна риза за Асен Василев
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Купих си нов таблет от „Мтел“. След немного активно ползване той отказа да работи. От 20 дни го имам. Занесох го в офис на оператора. Писаха, брисаха куп бумаги. Пратиха го в сервиз. Срокът за отстраняване на повредата е 30 дни. През това време си тече таксата за нещо, което не ползваш.
Питам ги защо е така. А отговорът е: „Това е техника“. Тъй си и мислех, ама нещо не ми стои много коректна тая работа. На вас как ви се струва? Дори ми казаха, че може да си сложа картата на друг таблет.
препоръчано
Та се чудя дали да не си купя и един резервен.
Теодора ХРИСТОВА, Казанлък
Още интересни истории вижте само на Retro.bg!
Зуека обяви „черен петък“ за картините си! Някои падат под 1000 лв.
6102
на 22.11.2024
Младият Калоянчев искал да е началник-влак
21838
на 21.11.2024
Васил Найденов: Работя от 18-годишен, а нямам пенсия
60205
на 16.11.2024