ГОРЕЩО
Георги Харизанов пред ПИК TV: Завръщането на Пеевски - най-голямото събитие в този парламент! Задава се тежък удар за "добрите сили" (ВИДЕО)
ИНТРИГА! "Възраждане" и Костадин Костадинов окрадоха чужд слоган
ГОРЕЩО В ПИК! Кирил Петков взема мястото на натирения Бойко Рашков - вкарва го в парламента с врътка
РЕШЕНО: Връщат ДДС-то върху хляба и брашното
ОКОНЧАТЕЛНО! Депутатите забраниха рекламата на хазарт в медиите
Последвайте ни в Google News Showcase
Купих си нов таблет от „Мтел“. След немного активно ползване той отказа да работи. От 20 дни го имам. Занесох го в офис на оператора. Писаха, брисаха куп бумаги. Пратиха го в сервиз. Срокът за отстраняване на повредата е 30 дни. През това време си тече таксата за нещо, което не ползваш.
Питам ги защо е така. А отговорът е: „Това е техника“. Тъй си и мислех, ама нещо не ми стои много коректна тая работа. На вас как ви се струва? Дори ми казаха, че може да си сложа картата на друг таблет.
WINBET – забавление онлайн с над 2000 слот игри! (18+)
препоръчано
Та се чудя дали да не си купя и един резервен.
Теодора ХРИСТОВА, Казанлък
Още интересни истории вижте само на Retro.bg!
Антон Радичев емигрира в САЩ
38830
на 27.04.2024
Братът на Веско Маринов строителен бос (Снимка)
35245
на 25.04.2024
Йорданка Христова бясна за концерт в Лас Вегас
58442
на 22.04.2024
Пак казарма? Никой не иска да става „мъж“ с унижение и насилие
48548
на 20.04.2024