ГОРЕЩО
Проф. Пламен Киров разкри КОЙ Е ВИНОВЕН за политическата криза: Попитайте Христо Иванов и групичката около него. Всичко може да очакваме от Радев
ПРОЛЕТЕН ДЕКЕМВРИ! Слънчево в цялата страна, температурите ще достигнат до 12 градуса
Проф. Румяна Коларова с ЕКСПЕРТЕН АНАЛИЗ - ето как ГЕРБ са обърнали ситуацията с оставката на кабинета в своя полза
Нагъл, по-нагъл, Ивайло Мирчев
В какъв контекст свършват приказките и започват ШАМАРИТЕ И ЮМРУЦИТЕ?! Надежда Йорданова от разградската самодейна полит-група на олигарха Иво Прокопиев е толкова безпомощна, че...(ВИДЕО)
Реклама на сладоледи дискриминира хората с говорни проблеми
Комисията за защита от дискриминация осъди „Нестле България” АД, тъй като тяхна реклама създава тормоз над хората с говорни дефекти. Решението е резултат от жалба на заекващата Б.К. от Монтана. Тя се оплакала от рекламата на сладоледите „Магнум Чи-Чи”. В нея рапърът Устата се прави на заекващ и бива прекъсван на сричката „чи”, когато иска да попита накъде е пътят за Чирпан. Според Съвета за електронни медии обаче, сричката е „чир”, а не „чи”, както се оправдават от „Нестле”. В решение на КЗД пише, че „в случая използваният рекламен похват – заиграването с говорен дефект – заекване, е проява на незачитане на човешкото достойнство на лицата със същия или подобен проблем”. Според Комисията, „Нестле” нарушава Закона за защита от дискриминация. Затова се „препоръчва” на фирмата „да се въздържа от рекламиране на своите продукти по начин, който поставя лица, притежаващи защитен признак по чл. 4, ал. 1 от въпросния закон, в положение, което накърнява достойнството им и създава враждебна, обидна, застрашителна, унизителна или принизяваща среда. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – София град.препоръчано


