ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
„Спортс Мениджмънт България” ще координира европейската кампания MOVE Week за територията на София, след като подписа договор за партньорство с основния организатор на инициативата в страната – сдружение „BG Бъди активен”.
MOVE Week е седмица посветена на физическата активност и движението, която има за цел да покаже важността им за здравето на всеки човек, без значение от неговата възраст, пол, социален статус, религия и физически възможности. Тази година кампанията в България ще се проведе от 14 до 27 септември, като целта й е да раздвижи 100 000 души, да включи минимум 250 училища и да достигне до 150 населени места. Сдружение „BG Бъди активен” първоначално координираше MOVE Week в гр. Пловдив през 2012 г., а през следващите две години стана координатор за цялата страна.
През миналата година кампанията в България беше най-успешната в цяла Европа. Благодарение на 498 MOVE Агенти бяха организирани 660 събития на територията на страната. Тази година MOVE Week ще се проведе в рамките на две седмици, тъй като инициативата е част от кампанията NowWeMOVE, подкрепяща Европейската седмица на спорта, организирана от Европейската комисия. Партньорството между „Спортс Мениджмънт България” и „BG Бъди активен” стартира в края на месец май тази година, когато двете организации презентираха съвместно няколко различни разновидности на стрийт футбола като алтернатива за спорт и активен начин на живот пред подрастващи от пловдивския квартал „Столипиново”.
Активностите целяха да мотивират децата живеещи в риск да отделят повече време за игри с футболна топка на улицата, които водят след себе си ползи за здравето им и за социалната им интеграция. На събитието присъства и един от най-добрите европейски отбори по уличен фрийстайл футбол – Копенхаген Panna House.