ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Една от най-популярните социални мрежи в света – „Туитър” обяви, че забранява политическите реклами, съобщават „Франс Прес” и БГНЕС, цитирани от Нова телевизия.
„Взехме решение да сложим край на политическите реклами в „Туитър” на глобално ниво. Смятаме, че достигането на политически послания до милиони хора трябва да бъде заслужено, а не купено", заяви изпълнителният директор на компанията Джак Дорси.
Решението на ръководството на „Туитър” идва в момент, в който другият гигант „Фейсбук” е под натиск да въведе метод за проверка на достоверността на политическите реклами, които публикува.
Дорси каза, че детайли за забраната в „Туитър”, която трябва да влезе в сила на 22 ноември, ще бъдат оповестени малко по-късно, но ограничението ще важи както за послания на партии, така и за реклами на отделни кандидати.
„Не е справедливо партиите да не могат да рекламират, а отделните кандидати да могат. Затова спираме и техните реклами.", каза Дорси в „Туитър”.