Абонати на "Теленор" изригнаха: Компанията ни мами безцеремонно! Служителите в офисите се държат нагло - подвеждат ни с кухи промоции!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Абонати на една от големите мобилни компании в България "Теленор" не спират да изразяват възмущението си от услугите, които предлага фирмата и начина, по-който най-нагло мамят клиентите си.
Вчера разкрихме драстични злоупотреби на мошеничества с уж безплатни разговори. След това се оказа, че мобилната компания посяга върху най-беззащитните наши сънародници - българските пенсионери и ги дере с по 2.40 лева на минута.
Днес разкритията за безобразията в мобилния оператор продължават с пълна сила.
Вижте няколко становища от засегнати хора:
Възмутена читателка сподели пред медията ни:
"Ужасена съм от начина на даване на информация и от начина на работа на служителите от Теленор. Както към мен като клиент, така и към моите родители обслужването не е както трябва. Аз съм от по-младите клиенти и съм си била виновна,затова че не чета всичките десетина страници (ситен шрифт), като подписвам договора веднага на момента. А за телефоните на родителите си се ядосвах много, като се удържаше при всяко зареждане на ваучер от 6.00 лв. или 10.00 лв. При едно от поредните зареждания на телефона на майка ми си задържаха 2.50 лв.,но при вкарването на номера към който да се ползват безплатните минути ме изхвърляше и всеки път си удържаха някакви стотинки за разговор. Ядосах се и се обадих на 123 на оператора и обясних, че от 6.00 лв. повечето от половината от стойността на ваучера ми, е взет без моето съгласие. Служителката ми обясни,че било изпратено преди време на телефона промените в работата на оператора и това било достатъчно за да правят те каквото искат .Служителката вкара номера към който да се ползват безплатните минути и направи така, че повече да не се удържа тази такса".
Друг недоволен читател пита:
"Не е ли редно, преди да се удържа каквото и да е било, да се пита и да се информира клиента дали иска или не. Така коийто не иска дадена услуга щес е откаже автоматично, а който иска ще продължи. По начина, по който го правят от компанията изглежда като чист грабеж. И допълвам, че не само старите хора се прецакват, лъжат и нас младите. Аз се опарих от тях, след като ми пратиха есемес, че от ваучера ми са останали 2,40 лв. и ако изпратя есемес щели да ми дадат за тези пари 30 безплатни минути. Обещания: след като изпратих съобщение, те ми отвърнаха, че парите ми били малко, обаче сумата от изпратения ми есемес беше глътната. Наглост и безочие".
"Пенсионерите не знаят как да си управляват разходите. Нали затова има "консултанти" в бюрата за обслужване на клиенти. Но служителите в там вместо да обясняват на хората кое е изгодно за тях, ги набутват на най-неизгодния за тях договор и им казват, че вече това е положението и нищо повече не може да се направи за тях", разказа друг абонат, пожелал да запази анонимност.
Агенцията ни остава отворена за евентуален отговор от страна на "Теленор" във връзка с недоволствата на клиентите си.