Ангелкова: Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди приканват да се посети България
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова за aгенция „Фокус” във връзка с новия клип с участието на холивудските актьори Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Салма Хайек, Антонио Бандерас и Ейдриън Броуди, който рекламира България като кино дестинация.
„Най-ценното в този клип е, че такива звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България и казват, че тя е страна, която на всяка цена трябва да се види. Клипът показва тяхното отношение към нас, което е изключително ценно”, заяви министър Ангелкова.
Тя посочи, че е изключително трудно такива звезди да бъдат накарани да кажат нещо подобно, ако не харесват страната ни и изтъкна положените усилия от страна на "Nu Boyana Film Studios" и на нейния изпълнителен директор Ярив Лернер.
„Това е един прекрасен пример за публично-частно партньорство, в който ние рекламираме страната като кино дестинация, защото туризмът и киното са неразривно свързани”, допълни министърът.
„На база на публично-частно партньорство, което имаме с „Nu Boyana Film Studios" сме подготвили два клипа – единият е двуминутен, който показахме на пресконференцията и другият е 30-секунден спот, с който ще се рекламираме навсякъде, където е възможно и където тематиката позволява. За различните видове продукции имаме различни имиджови клипове, с който да рекламираме страната. Те са разработени на база програми, свързани със европейски средства, но навсякъде, където имаме възможност, ще се рекламираме с 30-секундния спот”, каза ще Николина Ангелкова.
Министърът уточни, че клипът ще бъде част от кампанията на българския филм „Съдилището”, който се състезава за наградата „Оскар” за чуждоезичен филм.