ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Лотарията на НАП и Министерството на финансите стана хит в интернет и социалните мрежи, съобщават от Териториалната дирекция на приходната агенция във Велико Търново.
До момента сайтът на играта kasovbon.bg е посетен над 290 000 пъти, регистрирани са близо 100 000 касови бележки на обща стойност 1,6 млн. лв.
Потребители в социалните мрежи масово споделят информация по темата, а на телефоните на НАП постъпват стотици телефонни обаждания всеки ден.
По брой активни, както и нови потребители в интернет, още от самото начало на играта област Велико Търново води пред големи градове като Плевен, Стара Загора и Русе.
Голямата награда лек автомобил с всички екстри ще бъде изтеглена догодина по Коледа, а дотогава всяка седмица след 20 декември данъчните ще дават смартфон, а всеки месец – 40 инчов смарт 3Д телевизор.
Да участва в лотарията може всеки, навършил 14 години, който има профил в сайта kasovbon.bg и регистрирал валидни касови бележки, издадени след 16.11.2015 г. включително. Няма ограничения за вида на покупката, нито изискване за минимална и максимална стойност, допълват от НАП.
Данъчните предупреждават, че задължително условие за получаване на награда е участникът да пази хартиено или сканирано копие от фискалния бон.
До една седмица ще е достъпно и мобилно приложение за устройства с операционна система IOS, както и възможност за хората без достъп до интернет да регистрират бележки денонощно на телефона на НАП 0700 18 700. „Изглежда лотарията стана хит в интернет.
Освен това, виждаме много по-активно поведение у хората да поискат касовата си бележка. Фискалният бон е не само път към късмета, но и единственият начин да търсим правата си като потребители, ако сме купили некачествена стока или услуга“, съобщават от НАП.