БЪЛГАРИ РАЗКАЗАХА ЗА УЖАСА В ТИМИШОАРА! Пътниците благодариха за бързата реакция на Борисов, завеждат голям иск срещу "Райън еър"
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Преживяването беше кошмарно. Бяхме излъгани от авиокомпания "Райън еър". Самолетът беше изцяло пренасочен заради лошото време. Първо трябваше да кацнем в Пловдив, после в София, накрая кацнахме в Тимишоара. Това заяви пред Би Ти Ви един от пътниците, блокирани на летището в Тимишоара, след като самолет на нискотарифния авиопревозвач "Райън еър" е бил отклонен от маршрута Лондон-Пловдив към летището на румънския град в понеделник вечерта.
"Условията не бяха добри. Малко летище, в една малка зала ни настаниха. Имаше болни хора, малки хора, деца плачеха. Хората не бяха подготвени за такава ситуация, нямаха възможност да си купуват вода и храна", коментира той.
"Храната свърши, нямаше какво да се яде. Дадоха ни на три пъти ваучери и успяхме да закрепим положението", обясни пътникът и добави: "Омбудсманът Мая Манолова показа много добро отношение. Искам да благодаря и на Външното министерство, реагираха бързо."
"Ще искаме обезщетения за лошите отношения, които ни предложи авиокомпания "Райън еър". Ще заведем паричен иск срещу компанията. Ще поискаме една сума, която няма да бъде малка, за да послужи като урок за авикомпанията, за да не ни третира като страна от Третия свят", закани се недоволният българин.
"Искам да благодаря на Министерски съвет и на Бойко Борисов, който отпусна правителствения съвет, за да могат да се приберем всички и никой да не остане на летището", каза още той.
"Беше кошмарно. Толкова време да не се приберем вкъщи. Изкарахме много лошо", коментира Илка Арабаджийска, която също била в самолета от Лондон до Пловдив, който кацна в Тимишоара.