BG EN

Вижте коя напитка спира деменцията

Здраве

Вижте коя напитка спира деменцията

17769
на 23.12.2018
Вижте коя напитка спира деменцията
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Консумацията на кофеин намалява до 36% риска от деменция, откри ново изследване.

препоръчано

Учените са събрали и анализирали данни, взети от жени над 65 години, които са пиели по 2 до 3 чаши кафе всеки ден и са се оказали с намален риск от деменция. 

Количеството кофеин е същото както в 5 до 8 чаени чаши с чай или в 7-8 кенчета от кола.

Професор Ира Дрискол, водещият автор на изследването, казва:

”Планината от доказателства за потенциала на кофеина като защитна мярка срещу когнитивните дисфункции и разстройства е наистина вълнуваща. Кофеинът е лесно приспособим диетичен фактор с много малко противопоказания.”

Изследването е проучило 6 467 жени на възраст след менопаузата, които са били проследени в продължение на около 10 години.

Бомба x
Хороскоп за март: Трансформация и баланс за всички зодии Хороскоп за март: Трансформация и баланс за всички зодии
ПИК TV x
БЕЗПРЕЦЕДЕНТНА СИТУАЦИЯ! Радев наруши правилника на НС, но постави на място депутат от Възраждане (ВИДЕО) БЕЗПРЕЦЕДЕНТНА СИТУАЦИЯ! Радев наруши правилника на НС, но постави на място депутат от "Възраждане" (ВИДЕО)
ново
Днес: 132
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК