ЗАДАВАТ СЕ ФАЛИТИ: Недоволството срещу лудостта с конфискацията на коли расте лавинообразно - превозвачи скръцнаха със зъби на некоалицията
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Новият закон, приет от парламента, с който се дава право на полицията да се отнемат моторни превозни средства от пияни и дрогирани шофьори, поставя редица въпроси и оставя неясноти.
Прилагането му при камионите и тировете, които извършват търговска дейност и не са собственост на водачите, може да създаде сериозни проблеми за собствениците на транспортни фирми.
"Подкрепяме всички мерки, които намаляват травматизма на пътя, но в момента те създават повече пробеми, отколкото решават", каза по Нова телевизия изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев.
Освен това изобщо не е и ясно какво ще се случва с товара, ако камион бъде отнет по новите правила.
"Спирането му от движение би струвало на превозвача 10 евро на час. Това включва заплати, осигуровки, командировъчни, лизингови вноски, данъци, застраховки и т.н., уточни той и допълни, че подобна мярка ще спре дейността на фирмата", каза Арабаджиев и допълни, че подобна мярка ще спре дейността на фирмата, защото возилото и товарът, ще бъдат спрени от движение за няколко месеца.
"Ако се случи да ми задържат камиона, а съм пил лекарство, оставам длъжник на фирмата за цял живот. Стойността на камиона е много", сподели шофьор на камион.


