Вход
София
Времето в София 10 o C

Искате да отслабнете без да се потите във фитнеса? Тези 7 храни са решението

Искате да отслабнете без да се потите във фитнеса? Тези 7 храни са решението

на 08.06.2019
20294
1
Искате да отслабнете без да се потите във фитнеса? Тези 7 храни са решението
Автор: ПИК
08.06.2019
1
20294

Искате да отслабнете, без да се потите в залата за фитнес? Ако отговорът е "Да", със сигурност ще се зарадвате да научите, че това е възможно чрез промени в начина на хранене и консумацията на определени продукти. Въпросните храни помагат за намаляване на мазнините в коремната област, както и срещу неприятното подуване на стомаха, пише в. "Дейли стар", позовавайки се на британска диетоложка.

Нутриционистката Тери-Ан Нънс препоръчва седем хранителни продукта, консумацията на които се свързва с резултатно преборване на т.нар. централно затлъстяване:

1. Пълнозърнести храни

Фибрите играят важна роля за правилното функциониране на храносмилателната система. Най-лесната промяна, която могат да направят хората, желаещи да отслабнат, е да включват повече фибри в менюто си. За целта Тери-Ан Нънс препоръчва рафинираните храни като бял хляб и паста да се заменят с пълнозърнести - кафяв хляб, кафява паста, кафяв ориз. В храненето трябва да присъстват и повече овесени ядки, ечемик, ръж. 

2. Авокадо

Освен че е вкусно, авокадото е богато на мононенаситена мазнина, която помага за контролиране на кръвната захар и за намаляване на висцералната мазнина, свързвана с повишен риск от диабет.

3. Ядки

Хората, залъгващи глада си с ядки, имат по-малко мазнини в коремната област от тези, които залагат на обичайните въглехидратни изкушения. 

4. Яйца 

Заменете изобилстващите на въглехидрати закуски с протеинови. Яйцата са отлична закуска, богата на протеини, която помага за отслабване и за намаляване на мазнините в коремната област. 

5. Банани 

Бананите съдържат магнезий и калий, които противодействат на ефектите от солените преработени храни, които могат да причинят подуване на стомаха. 

6. Йогурт

Йогуртът стимулира полезните бактерии в червата и противодейства на "лошите", като по този начин помага да се предотврати подуването на стомаха.

7. Зелен чай

Ако искате да се сдобиете с плосък корем, опитайте се да замените традиционния чай със зелен. Само една чаша зелен чай е достатъчна, за да се увеличат антиоксидантите в кръвта, известни като катехини. Най-важният сред тях е епигалокатехин галат, който подобрява метаболизма.

Сподели:
Напиши коментар »
(1)
1
Eй Heдич, за да отслaбнеш яж 2 дoмата и една крaстaвица :p :ф pъфaй :ф
Вашето мнение
Код за сигурност:
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
Кой е най-успешният политик в България по време на прехода?
Общо гласували: 13817
архив

Блондинка седи в бар. Барманът се чуди как да я заговори. Вижда, че чашата ѝ е празна и пита: - Извинете, чашата ви е празна, ще пожелаете ли още една? Блондинката го поглежда изумено и отговаря: - За какво са ми две празни чаши?

няма нови новини
Днес: 141
hot
най-четени новини в момента
сега
3130
четат ПИК
сега
четат тази новина
x
САМО В ПИК TV: Депутатите ваканцуват, докато четат докладите за бюджета (НА ЖИВО/СНИМКИ)
x
САМО В ПИК: Топ астроложката Алена със супер хороскоп за сряда - Везните с пълни джобове, Козирозите жънат успехи
x