BG EN

Кафето е полезно за сърцето

Здраве

Кафето е полезно за сърцето

9830
на 03.03.2015
Кафето е полезно за сърцето
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Хората, които пият от 3 до 5 чаши кафе на ден може би са по-малко застрашени от запушване на артериите, разкри проучване. Южнокорейското проучване е най-новото изследване за въздействието на кафето върху здравето.

препоръчано

Преди това друго проучване установи, че то намалява риска от множествена склероза. За целта, екипът учени анализирал данни от 25 100 южнокорейски мъже и жени, на средна възраст 41 години, които били подлагани на редовни прегледи. Нито един от изследваните нямал сърдечносъдови проблеми, но при 1 от 7 бил открит калций в коронарната артерия, ранен признак на атеросклероза. Учените установили, че нивото на коронарния артериален калций било най-високо при хората, които пият по-малко от една чаша кафе или повече от пет чаши кафе на ден.

Те все пак предупреждават, че резултатите се базират на група от сравнително здрави, образовани корейци на средна възраст и не трябва да се приема като цялостна картина.

Бомба x
Хороскоп за март: Трансформация и баланс за всички зодии Хороскоп за март: Трансформация и баланс за всички зодии
ПИК TV x
ПИК TV! Шефът на КЗП оповести с какви нарушения се сблъскват в магазините и попадат ли под ударите им и големите търговски вериги (ВИДЕО) ПИК TV! Шефът на КЗП оповести с какви нарушения се сблъскват в магазините и попадат ли под ударите им и големите търговски вериги (ВИДЕО)
ново
Днес: 134
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК