"Метро" отговори на обвиненията, ангажира се да помогне на клиентката си в Пловдив

ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Вчера читателка на ПИК сигнализира през форума на сайта ни, че е закупила стока от магазин "Метро", но обявената цена на продукта драстично се разминава с тази, която се маркира на касата в магазина.
Компанията се свърза с нас за установяване на контакт с клиентката и се ангажира да отговори на нейнте въпроси. Ето писмото, което получихме:
""МЕТРО Кеш енд Кери" се ангажира да помогне на своята клиентка от Пловдив за установяване на истината при констатирано от нея разминаване в цена на стока. Компанията държи всички възможни случаи, като този описан в публикацията „Клиентка на "Метро": Внимавайте - лъжат! Обявяват стока на една цена, а на касата я таксуват по-скъпо!“ на Информационна агенця ПИК, да се разрешават по максимално прозрачен начин, в диалог с клиента."