ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Повече от една трета от телевизионната аудитория в петък (10.06) е предпочела откриването на Европейското първенство по футбол във Франция 2016.
Над 1 000 000 зрители са били сред телевизионните фенове на първата среща от турнира между отборите на Франция и Румъния. За 700 000 от тях БНТ е била посредникът между вълненията на стадиона и компетентния коментар на специалистите. Постигнатият аудиторен дял от излъчването на първия мач от Евро 2016 достигна 44,0%.
Лидерската позиция на каналите на обществената медия е подкрепена и от огромния интерес към излъчването в интернет и коментарите от социалните мрежи.
„Постарали сме се да предложим атрактивна програма, в която любителите на спорта да получат максимална доза удоволствие от добрата футболна игра, познавачите да чуят анализи и коментари от най-компетентните специалисти в съответната област, при това с респект и към онази част от аудиторията, за която светът не е само футбол.Организаторите на първенството предоставят великолепни условия за работа на медиите и нашите специални пратеници на Евро 2016 информират в преките включвания за всички детайли на първенството“, споделя Методи Манченко, главен продуцент „Спорт“ в БНТ.
Като носител на правата за излъчване на първенството, БНТ има достъп и до огромна по обем и разнообразна по съдържание информация, която зрителите могат да гледат в предаванията, съпровождащи всеки от мачовете.
Тази година УЕФА демонстрира на практика своята специална политика към феновете – за тях са създадени специални зони извън стадионите, където могат да бъдат гледани всичките срещи и да усетят заедно вълнението от играта. Домакините са се постарали в буквалния смисъл феновете да следват своите любимци – към всеки от участващите отбори е прикрепен телевизионен екип, който ни прави част от емоциите на състезатели и треньори.
Много от тези видеоматериали БНТ излъчва в своите програми, а пълният им обем може да бъде видян в новия спортен сайт на телевизията. За любителите на футбола в големите български градове също са изградени фензони, където на големи екрани могат да бъдат проследени срещите от първенството в реално време.