BG EN

Неуспял кмет на ВМРО и хора на Румен Радев палят туроператорите (СНИМКИ)

ГОРЕЩО
Животът днес

Неуспял кмет на ВМРО и хора на Румен Радев палят туроператорите (СНИМКИ)

72601
на 04.08.2020
Неуспял кмет на ВМРО и хора на Румен Радев палят туроператорите (СНИМКИ)
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Три туроператора от Обединение "Бъдеще за туризма" палят фитилите на бранша с преследване на собствени цели и политически дивиденти. Днес фирмите от бранша ще излязат на митинг, за да се заявили. Нали се заявиха вчера пред премиера Бойко Борисов и правителството започна да им осигурява средства - над 10 милиона лева!

препоръчано

Един от кресливите в обедитетието е Одисей Спасов, неуспял кмет на Подуене от ВМРО, собственик на туристическа агенция "Партнер травел" и член на УС на Българската асоциация на туристическите агенции, проучи ПИК. Партията все пак е в управляващата коалиция. Другият туроператор от обединението е Емил Абазов, управител на "Премио травел", който лъсна в близост с президента Румен Радев. Третата е Павлина Илиева, управител на туроператора "Аполо", която също само ходи по тв студиа и търси изяви.

Интересно е какво намерихме за фирмите във форумите на bg-mama и работодателските канали. Първият коментар е за Одисей Спасов от "Партнер травел".

"Шефът на фирмата е един арогантен, който тероризира служителите, които са се млади лица (доста се стараят и работят), но ако има мизерии идват от този алчен "шеф" . Той е сложил камери във всички стаи. Прави те на г*з ако закъснееш пет минути, иначе не му пречи да те държи по 1 час извън работно време. Всяка сряда събира екипа за " брейнсторминг", на който по скоро идеята му е да крещи на всеки по отделно без причина, само само да си начеше егото и болното съзнание. Следи с камерите кой какво прави и не дава на служителите да си говорят един с друг, нито да излизат заедно на обяд. Първата седмица кара новия служител да бърше прах от секциите и да реже локум, да прави каталози и  от сорта. Казва ти че тъй като ти там си на едва ли не обучение в началото и не иска да плаща заплата или плаща минимално, то и на по-отдавнашните си служители плаща възможно най-мизерно, колкото да оцеляват. Нямат и личен живот защото е взел на служителите си фейсбука и следи публикациите им, освен това те подлежат на глоба, ако влизат в скайп, фейсбук или сайт, който не е за работата им или ако говорят по телефона не за работа...абе луда работа, чисто погазване на човешките права и достойнство", пише бивша служителка.

Ето коментар за туристическа агенция "Аполо". "Първо да предупредя - коментара е базиран изцяло на лично преживяване, защото аз съм потърпевша от "услугите" на Аполо и се надявам никой друг да не се подложи на това мъчение.

Пътувахме за Дидим, с големите им обещания - за транспорта, за хотела, за пътя. Хотелът наистина беше невероятен, но не благодарение на тях, а изцяло заради гостоприемстновото на персонала там.

Задължение на агенцията беше да осигури БЕЗОПАСЕН транспорт на всичките 47 пътници, които бяхме. Да, да, ама не - докараха ни стар и раздрънкан автобус, който от километри личеше, че не е пригоден за дълги пътувания. За тези, които не могат да преценят по външния вид, беше достатъчно да влязат вътре за да се убедят. Освен, че беше изключително тесен, се оказа и че имаме билети за несъществущи в автобуса места, поне според номерацията, а седалките бяха с един ред в повече и съответно пътуващите отзад нямаха нито място, нито въздух. Макар многократните ни молби към шофьорите и така наречената екскурзоводка, климатикът се пускаше само ако някой изкрещи поне 3-4 пъти.

И така, ако кажете че това са "бели кахъри", четете по-нататък. Малко преди Кушадасъ автобусът излезе от строя - оказа се, че се е прекъснала електрическата инсталация на рейса, а ние разбира се нямахме резервни кабели... това доведе до над 3 часово чакане в неведение и молби "автобусът" да запали. След доста време и помощ от страна на турски автобус, който поддаде ток на нашия, потеглихме отново по мъките. Въздухът все така недостигаше на задните седалки, тъй като бяхме натъпкани като в консерва. Както и да е, пристигнахме в Дидим с огромно закъснение и с надежда, че след случилото се няма да ни изпратят и за навръщане същия автобус. Разбира се, надеждите се оказаха безпочвени - все същата история се повтори и на прибиране, като добавим този път и факта, че автобуса отново се развали, но този път по доста по-опасен начин - предните въздушните възглавници спаднаха и се свлече цялата предница, в резултат на което автобусът не само друсаше по неравностите, но и застрашаваше всички пътуващи. Оказа се, че освен всичко друто, рейса няма и аварийно захранване и пътувахме вътре в пълен мрак, а шофьорите не смееха да изгасят двигателите за да се изгасне отново рейса...
И накратко - никаква организация, никакво отношение към пътниците, а дори на моменти нагло и грубо отношение от страна на въпросната "агенция". Очевидно и автобуса който ни превозваше не беше минал технически преглед и реално застрашаваше живота ни.
Ако не искате почивката Ви да се превърне в кошмар, НИКОГА не прибягвайте до услугите на пишман-агенция Аполо. Очевидно тях не ги е грижа за здравето на хората, а само за това да вземат парите ни", пише клиентка на "Аполо".

Оплаквания има и за "Премио травел" на Емил Абазов.

"Бях на екскурзия с Premio travel в Канада и Америка.Водача на групата -напълно неподготвена.Претупваше,подвеждаше и не даваше пълна информация  за маршрута и забележителностите.
Отговаряше на въпросите с -не зная ще проверя.Не си подготвяше следващия ден предварително -а каквото и както се случи и ако се случи.Приоритет и бе шофьора а не туристите.В Гетисбърг не ни уведоми ,че в музея има и панорама която може да посетим .В Монреал нямахме възможност да посетим и разгледаме подземния град.За музея в селището на Амишите ни разказа по микрофона в автобуса защото много закъсняхме а  селището rразгледахме по тъмно от автобуса.Не използваше устройствата за отдалечено слушане.Преди слизане от автобуса никога не уведомяваше какво ще разглеждаме а след като слезем говореше на хората които са около нея-а 42-45 човека няма как да са около водача и да чуват всичко.Никакъв професионализъм.Всеки ден говореше, че трябва да съберем бакшиш за шофьора и в средата на екскурзията започна да събира пари-аз решавам кога да се събере бакшиша-отговори на нашите възражения ,че е средата на екскурзията и има време за тези неща.
Шофьора-за първи път пътувам със шофьор който не подрежда куфарите а оставя пътниците сами да си ги подреждат в багажното отделение,при условие че в групата преобладаваха хората с възраст над 70+ и дамите.
През всичките дни не изчисти автобуса нито веднъж а боклука който се събра в автобуса изхвърли в последния
 ден на екскурзията.Отношението му към туристите бе изключително грубо и некоректно.Бъркаше пътя и това водеше до удължаване времето за пътуването а преходите са продължителни.За екскурзията за синия кит тръгнахме в 8.00 и се прибрахме в 20.00,a  трябваше да се приберем в 15ч.
Маршрута-екскурзията е интересна но маршрута трябва да се оптимизира.Предлагам след като се пристигне в Ню Йорк да се разгледа всичко от Америка и след това да се отпътува за Канада.Да се разгледа Канада и от там да се лети за България.
 За първи път пътувам с Premio Travel и са голямо разочaрованиe..Един аматьор който  има претенции да е водач на група/екскурзовод може да провали екскурзията", допълва клиент на Емил Абазов.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 3 май - късметът не е на страната на Близнаците, Везните да бъдат внимателни САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 3 май - късметът не е на страната на Близнаците, Везните да бъдат внимателни
ПИК TV x
Петър Кичашки пред ПИК TV: Вот на недоверие от ПП-ДБ след положителен доклад на ЕК, ще е като на свинче звънче Петър Кичашки пред ПИК TV: Вот на недоверие от ПП-ДБ след положителен доклад на ЕК, ще е като на свинче звънче
ново
Днес: 79
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК