ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Новата книга на кандидата за президент на САЩ от Демократическата партия Хилари Клинтън „По-силни заедно“ , в която тя описва визията си за развитието на страната, ако стане президент, е пазарен провал, продавайки едва 2800 копия след първата седмица от издаването си, съобщи Брейтбарт..
Новата книга, която представлява план за бъдещето на САЩ се продава дори по-слабо от нейната предишна „Сложни избори“, която отбеляза 85 хил. продадени копия през първата си седмица. Според специалистите обикновено продажбите на една книга през първата седмица представляват около една трета от общия брой нейни продажби.
До юли 2016 г. „Сложни избори“ бе купена общо 181 хил. пъти – което едва оправдава 14 млн. долара аванс, които ѝ бяха дадени от издателството.