72 часа напразно чаках техник, писна ми
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Дълги години съм коректен абонат на „Булсатком”. Никога не съм закъснявал с месечната такса, не роптаех и когато месеци бяхме отрязани от Би Ти Ви. Но вече наистина ми прекипя. След като броих за т.нар. декодер солена за джоба ми сума, той 3 пъти се разваля. Техник не иска да дойде у дома, а аз нищо не разбирам от техника. С риск да направя беля трябваше да откачам куп кабели, да нарамвам машинката и да я нося в офиса на „Булсатком”. И да чакам, нищо че оставам без телевизия – да ми съобщят кога да отида и да взема нова. Накрая ми дават друг декодер. Пак комшията го свързва с мрежата.
Преди седмица - отново черен екран, явно и поредният декодер е аут. Пращам зет ми да се разправя в „Булсатком” , а на опашката в офиса му още четирима с повредени декодери. Най-сетне разбрах далаверата – вместо да ми дадат нова машинка, те са ми пробутвали върната от клиенти и криво ляво поправена стара техника. Този път не посмяха и ми дадоха нов декодер. Само че образът е безобразно мътен, на повечето канали дебели черни полоси ми режат от екрана. Заболяха ме очите и помолих да дойде техник. „Ще чакате 72 часа! – отсякоха чиновничките от фирмата. Та това са цели 3 денонощия! Отпуск ли да си взема?
Мина ден, минаха два - колкото се оправи образът на екрана ми, толкова дойдоха и техниците. Третият ден също се изтъркули. Вече някога и да дойдат техници, ще им кажа: Късно е за китка, братлета от „Булсатком”, развалям годежа с вас!
Станимир Бошнаков, София


