ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Братята Христо и Димо Петкови са родни бизнесмени, които са избрали да рекламират страната ни с филм за сноуборда. Бизнесът на двамата е свързан с екстремния спорт, като те произвеждат чорапи за сноуборд, а и за ежедневно ползване.
Братя Петкови разказаха пред БТВ за идеята си как в филма си да представят България като отлична дестинация за сноуборд пред света.
„Целта ни е с този филм да покажем сноуборда извън България и да го пренесем на родна земя – разказа Димо Петков. - Чужденците да видят, че сме добра дестинация за сноуборда“.
„Всичко тръгна като на шега – добавя Христо Петков. - Преди години по света сноубордисти видели Бузлуджа. Те го знаят като Космическият кораб. Чужденци ни потърсиха и дойдоха да карат тук. Още с пристигането си поискаха да видят Космическият кораб. Така дойде и идеята ни за филма. С 30 най-елитни сноубордисти обикаляхме София, Витоша, Смолян посетихме.
Покрай това, което правим, успяваме да обикаляме и САЩ. Там има много курорти, които не са известни, но например в Минесота има стархотни места за сноуборд. Има места, които не са големи планини, но стават за сноуборд и са култови“.
Христо разказа и за идеята да стартират производство на чорапи.
„Покрай сноуборда решихме да направим марка, която да презентира начина, по който виждаме сноуборда по света – заяви Христо Петков. - Преди седем години създадохме българска марка, която носи нашите виждания и се стремим да привлечем хората. Произвеждаме чорапи за сноуборд, за ежедневно носене. Но всичко тръгна от сноуборда. Чорапите се произвеждат в България, разпространяват се на над 25 пазара.
Това, откъде идваме, на практика ни помогна и да презентираме продукта си. Когато отидем в САЩ, първото което ни питат е откъде идваме. Започвнахме с много малко средства. Запазването на логото ни на практика излезе по-скъпо от това, с което тръгнахме“.


