Само в ПИК! Безобразията на "Виваком" продължават! Клиенти: Защо само при вас не може да се премине от договор на предплатена карта!?
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Продължават оплаквaнията на стотиците недоволни клиенти от "Виваком", видя ПИК.
Медията ни разбра, че изцепките и некоректното отношение на мобилния оператор нямат спирка.
"Защо сами отблъсквате клиентите си? 1. Във VIVACOM от договор, не може да се премине на предплатена карта -при другите оператори МОЖЕ! 2. При подписан договор за 29,99 лв. /при което е промоционален от 99,99лв , едва ли не на загуба./, не може да се премина на 15 лв. -при другите оператори МОЖЕ! 3. Други предлагат за 21лв. не ограничени разговори, във VIVACOM 2000 минути за 30лв./ на загуба?/. Сами отблъсквате клиентите си!".
Това написа на официалната страница във "Фейсбук" на компанията техен недоволен клиент с име Canko Stoqnov.
"Защо правите игри - само да фигурират имена като моето и да не давате никакви награди???Поне ще напишете ли нещо или е прекалено трудно?", пита в социалната мрежа Georgi Dimitrov.
Разочарованието на абонатите на "Виваком" идва и от факта, че служителите на мобилния гигант не осигуряват добра обратна връзка и не отговарят на важните им въпроси, особено във "Фейсбук".
Въпреки многобройните статии и разкрития на медията ни за безобразията на мобилните оператори, наглостта и алчността при тях надделяват. ПИК ще продължи да информира читателите си за безчинствата на "Виваком", "Мтел" и "Теленор". Изпращайте вашите сигнали до нас, за да се опитаме да ви помогнем, ако сте поредната им жертва!