САМО в ПИК! Клиентка на "Пикадили" избухна: Храната им е пълна с черупки от яйца, косми и метални частици! Защо ни тровите?
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Стотици недоволни клиенти скочиха остро срещу веригата магазини "Пикадили", научи ПИК.
Причината разбира се е позната - непрофесионалното отношение и работа и немарливостта на шефовете на отделните клонове и персонала.
Откакто смениха собствеността, качеството рязко падна, не че някога е било на ниво, разказа пред медията ни техен бивш клиент, който пожела да запази анонимност.
Ето за какво става въпрос:
"Магазините на Пикадили или по конкретно магазина в гр. София, ул. Лъчезар Станчев 5, Софарма бизнес таурс (където са офисите на обвиняемия за финансови афери Огнян Донев-бел.ред.) е под всякаква критика. Оставете едно на ръка поведението и отношението на служителите, което е НЕДОПУСТИМО за изградена марка, като тях, при това с претенции за такава.
Например веднъж преди месец-два служител от топлата витрина в този магазин изпадна в истерия и започна да крещи пред клиенти. Искам да изкажа голямото си разочарование от факта, че не веднъж откривам храна с изтекъл срок на годност или пък от "топлата витрина" храната е пълна с остатъци от черупки на яйца, косми и дори метални частици.
Да не говорим за това,че 80% от ужким сготвената храна е сурова. А решението на проблема - връщам на касата дадения продукт с изтекъл срок на годност или храната пълна черупки и ми връщат парите тихомълком никой да не разбере. Не си искам парите искам качествено обслужване с прясна храна, а не немарливото Ви отношение не само към клиентите ами и към храната, която продавате!!! Съветвам Ви след като нямате опит в този бранш - не го практикувайте! Губите клиентите си", разказа тя.