ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Вниманието и грижата към клиентите очевидно не влизат в топ приоритетите на компанията "Вивком". Конкурентността на пазара предполага съвкупност от качествен продукт, изгодни оферти и... не на последно място - доволни клиенти. За поредната гавра обаче ни сигнализира наш читател.
Митко Христов изпрати сигнал до ПИК, в който се казва:
Редовен читател съм Ви и затова искам да споделя отношението на Виваком към мен. В четвъртък се прибрахме от почивка и установих, че нямам тв. и нет. Обадих се на 123 и след около 15мин.чуруликакане на някаква мелодийка най после ме свързаха с оператор. Обясних ситуацията, след което ме накараха да рестартирам модема и като не се получи нищо ми заявиха, че проблемът е някъде по трасето, но нямат свбодни техници и ще ми пратят чак идния вторник (с какво ли толкова са заети). На възражението ми, че близо седмица ще оставят семейството ми без тв. и никаква комуникация ми отговориха, че това е положението. Драга редакция,ако може споделете за да знаят бъдещите им клиенти какво ги очаква, при това ми се случва вече за трети път. Благодаря Ви. (Писмото е публикувано без редакторска намеса).
Та.. нека и ние попитаме уважаемия "Виваком" - прецедент ли е конкретният случай или редовна практика? За съжаление, вторият вариант май е правилният отговор. Защото, докато не се научим, че доволният, а не подлъганият с "изгодни оферти" клиент носи печалба, работата ни ще е все същата. Българска.


