BG EN

Фейсбук прилага умения в борбата за реклами

СВЕТЪТ ДНЕС

Фейсбук прилага умения в борбата за реклами

3904
на 03.07.2015
Фейсбук прилага умения в борбата за реклами
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

"Фейсбук" (Facebook, Inc.) започна атака в четвъртък срещу господството на "Ютюб" (YouTube) на "Гугъл" (Google Inc. ) във видеорекламата в интернет. Компанията обяви нова функция, която ще позволи да бъдат споделяни приходите с създателите на съдържание.

препоръчано

"Ние провеждаме нов тест на "предложени клипове", който позволява на хората да открият подобни клипове на тези, които обичат", заяви говорител на компанията пред АФП.

В крайна сметка социалната мрежа ще предложи на малък брой пускащи собствен видеопродукт, да задържат 55% от приходите от реклами, свързвани с тяхното видео. Посланията, ще бъдат вмъквани между клиповете и на авторите на "околорекламното" съдържание ще се плаща в зависимост от дължината на рекламните обяви.

Рекламата ще се появява след първата минута и преди следващите четири. Авторът на придружения от реклама първи клип ще получи 1/5 от 55-те %, авторът на следващия – 4/5. "Фейсбук" не обявява предварително цената на видеорекламите. Звукът ще бъде активен по подразбиране за рекламите, сега това не е така за клиповете, пише АФП.

За да се отличават от Ютюб, който предлага вече подобен модел за разделяне на приходите - 55% на 45% - от "Фейсбук" искат рекламите да се появяват едва след гледане на няколко клипа. Ютюб показват понякога рекламните послания още преди първото видео, а и самите реклами имат предимство пред видеото.

В компанията на Зукърбърг искат да осигурят по-персонализирани клипове. За да направи това, социалната мрежа ще разчита на AutoPlay, който пуска видеото, веднага след като то се появи в потока от новини. Това позволява да се увеличи от 1 до 4 милиарда броят на видеоклипове, гледани всеки ден във Фейсбук за една година, заявяват от социалната мрежа. Световният пазар за интернет реклама е бързо развиваща се ниша.

Според Emarketer, парите, похарчени от рекламодателите в този сегмент се очаква да достигнат 7,7 милиарда долара през тази година в Съединените щати. През 2014 г. те бяха 5,81 милиарда. /АФП

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Прочетете топ хороскопа на Алена за 13 декември - Овните се радват на успехи, Девите да бъдат предпазливи САМО В ПИК: Прочетете топ хороскопа на Алена за 13 декември - Овните се радват на успехи, Девите да бъдат предпазливи
ПИК TV x
Времето полудя! Проф. Георги Рачев с ЛОША ПРОГНОЗА пред ПИК TV - ще видим сняг за Коледа през крив макарон (ВИДЕО) Времето полудя! Проф. Георги Рачев с ЛОША ПРОГНОЗА пред ПИК TV - ще видим сняг за Коледа през крив макарон (ВИДЕО)
ново
Днес: 82
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК