Вход
София
Времето в София 16 o C

Хапвайте спокойно тези 9 храни нощем

Хапвайте спокойно тези 9 храни нощем

на 19.11.2019
21566
0
Хапвайте спокойно тези 9 храни нощем
Автор: ПИК
19.11.2019
0
21566

Много хора имат навика да хапват стабилно на вечеря, а малко преди лягане да завършват вечерта с още нещо - пуканки пред телевизора, сладичко или още няколко хапки от вкусната вечеря.

Досега се смяташе, че това е лоша идея и води до качване на килограми. Последните проучвания показват обаче, че има продукти, които може да ядем преди лягане и дори през нощта.

1. Сирене

 

Когато похапвате сирене вечер, то трябва да е парченце, а не цял килограм. Този продукт съдържа голямо количество фибри, които помагат за засищане на тялото до следващия ден. Може да използвате нискомаслено сирене, за да държите теглото си под контрол.

2. Извара

Изварата съдържа казеинов протеин. Той се усвоява изключително бавно от организма. Това го превръща в един от най-добрите протеини за похапване вечер, тъй като повишава чувството на ситост.

3. Хумус

Хумусът е чудесен източник на протеини. Особено, ако е приготвен в домашни условия. В случай че сте гладни, пръчиците от моркови и целина, потопени в хумус, са чудесна опция.

4. Кисело мляко

Учените са доказали, че киселото мляко е идеално за вечеря. То съдържа голямо количество протеини, малко мазнини и почти никаква захар. Добавете плодове към него, за да го направите още по-вкусно.

9 мита за здравословното хранене

9 мита за здравословното хранене

Какво да ядем и да пием? Вече съвсем се объркахме. Една...

на 29.07.2018

5. Крекери

Когато говорим за крекери, имаме предвид пълнозърнести със сложни въглехидрати и ниско съдържание на калории. Добавянето на малко хумус, извара или парче сирене може да ги направи дори още по-апетитни.

6. Пуканки

Може да звучи странно, но пуканките влизат в списъка със здравословни вечерни закуски. Не говорим за тези, които се приготвят в микровълнова печка, а за онези с горещ въздух. Те са нискокалорични и помагат за поддържане на талията. Добавете чесън, чили или други подправки към тях и се насладете на здравословен вкус.

7. Яйца

Те представляват чудесна опция за здравословно похапване вечер. Едно яйце съдържа едва 75 калории. Освен това е богато на протеини, които предоставят чувство на ситост за по-дълъг период от време.

8. Зеленчуци

Зеленчуците са чудесни, тъй като повечето от тях имат висок гликемичен индекс и предотвратяват чувството на глад на следващия ден. Може да приготвите предварително пръчици от моркови и целина или смесена салата.

9. Банани

Въпреки че бананите са висококалорични плодове, те съдържат голямо количество калий и магнезий, които насърчават релаксацията. Освен това са богати на мелатонин и помагат при безсъние безсъние.

Сподели:
свързани новини
Учените разсеяха мита за опасностите от късното хранене Учените разсеяха мита за опасностите от късното хранене
Нарушаването на биоритъма на съня и събуждането, както и...
на 09.09.2018
ШОК: Смъртоносно хранене убива българите ШОК: Смъртоносно хранене убива българите
България е в първата четвъртина на Европа по смъртност,...
на 12.01.2019
Приспива ви се след хранене? Ето на какво е симптом Приспива ви се след хранене? Ето на какво е симптом
Ако ви се приспива след хранене, имате желание да се...
на 13.06.2019
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
Смятате ли, че властта трябва отново да затегне мерките заради увеличените случаи от коронавирус?
Общо гласували: 513
архив

- Къде съм попаднал аз?! - В изтрезвителното. - А защо съм тук? - Заради пиенето. - Ами налейте ми тогава, де!

няма нови новини
Днес: 281
hot
най-четени новини в момента
сега
552
четат ПИК
сега
четат тази новина
x
ПЪРВО В ПИК TV: Ад над София - страшен порой и градушка удариха столицата (СНИМКИ)
x
Билката, която e най-добър приятел на организма
x