ГОРЕЩО
САМО В ПИК И "РЕТРО": Юлиан Вергов хвърчи на скутер, завит с одеяло - страх го е да не настине (ПАПАРАШКИ СНИМКИ)
Калин Сърменов навря Асен Василев в миша дупка (СНИМКА)
ИЗВЪНРЕДНО! На вниманието на МВР: Бабаитът Ивайло Мирчев зове за насилие, заплаши Борисов и Пеевски с шамари и юмруци (ВИДЕО)
ПЕЧЕ СЕ ИНТРИГА! Бившето служебно вице на Радев разкри ще оглави ли партията му
МЕЧТИТЕ ИМ РОЗОВИ, ГЛУПОСТИТЕ ИМ - НА ТЪРКАЛЕТА: Някой да спре ППДБ да се резилят как щели да имат 121 депутати в следващия парламент
Още от отварянето на вратата на един ресторант, клиентът си изгражда мнение за качеството на храната и обслужването, което се предлага. Ето това е времето да ги спечелите! Бъдете сигурни, че предлагате на своите посетители възможно най-добрите и качествени продукти, сервирани с отлично качество на услугата. Прилагайте възможно най-добрите и иновативни процедури за приготвяне на храна, спазвайте стандартите за съхранение на храни. Заложете на процеса по изграждане и прилагане на едно и също качество във всеки един момент.
4. Предлагайте превъзходно обслужване
Обслужването на клиентите е един от най-важните акценти в поставените пред ресторанта цели. Бъдете сигурни, че всеки служител, който има контакт с гостите, е обучен и предоставя превъзходно обслужване на потребителите от пристигането до заминаването им.
5. Управлявайте времето си разумно
Ресторант мениджърите са натоварени с много задължения. Мениджърът трябва да се научи да балансира своите отговорности, за да не се претовари и бизнеса да функционира нормално. Изчислете времето, което ви е необходимо за процесите по планиране, инвентаризация, поръчване, приема не доставената стока, подпомагане на функциите в ресторанта, комуникация с персонала и други задължения през целия ден.
6. Създайте положителна работна среда
Направете всичко по силите си, за да създадете положителна работна среда, в която хората да се чувстват комфортно, където могат да се доверят един на друг и да работят в екип. Наемете качествени хора, опознайте ги и се отнасяйте към тях справедливо. Балансирайте със забавления по време на упорита работа и бъдете сигурни, че положителната среда ще е на лице.
7. Мотивирайте екипа
Научете какво точно мотивира служителите ви. Опитайте да организирате състезания, игри, стимули като храна, награди и други, за да развълнувате екипа си, нека има конкуренция и стремеж за развитие. Мотивацията кара хората да бъдат оптимистично настроени, да вярват в себе си, а така се повишава и продуктивността им.
8. Дайте пример
Може би не осъзнавате това, но вашите служители наблюдават всичко, което казвате и правите. Стремете се да давате пример за приемливо поведение в своя ресторант, и се уверете, че поведението ви е положително.
9. Дисциплинирайте последователно
Когато трябва да дисциплинирате определен служител, следвайте дисциплинационните политики, описани в длъжностната характеристика на служителя или в правилника за вътрешния ред. Бъдете сигурни, че вашите служители са запознати с практиките по дисциплината на ресторанта, и поддържайте последователност и справедливост, когато трябва да се справите с проявено неадекватно поведение.
10. Награждавайте според заслугите
Уверете се, че сте определи точно какви са заслугите на персонала ви и какви награди и стимули следва да им предоставите. Най-удачната причина за награда е когато имат дадено високо постижение или проявяват високи и последователни резултати в ежедневната си работа. Хвалете служители в пред останалите колегите, когато е уместно, и почитайте тези, които изпълняват по-високи стандарти в работата си. препоръчано


