ГОРЕЩО
ИЗВЪНРЕДНО! На вниманието на МВР: Бабаитът Ивайло Мирчев зове за насилие, заплаши Борисов и Пеевски с шамари и юмруци (ВИДЕО)
КРИЗА В РАЗВИТИЕ: Това ли е единственият кандидат на ППДБ за президентските избори след масовия отлив на желаещи за трона на Радев
ПЕЧЕ СЕ ИНТРИГА! Бившето служебно вице на Радев разкри ще оглави ли партията му
МЕЧТИТЕ ИМ РОЗОВИ, ГЛУПОСТИТЕ ИМ - НА ТЪРКАЛЕТА: Някой да спре ППДБ да се резилят как щели да имат 121 депутати в следващия парламент
МЪЛНИЕНОСНА НОВИНА! Володимир Зеленски обяви: Украйна се отказва от НАТО
Още от отварянето на вратата на един ресторант, клиентът си изгражда мнение за качеството на храната и обслужването, което се предлага. Ето това е времето да ги спечелите! Бъдете сигурни, че предлагате на своите посетители възможно най-добрите и качествени продукти, сервирани с отлично качество на услугата. Прилагайте възможно най-добрите и иновативни процедури за приготвяне на храна, спазвайте стандартите за съхранение на храни. Заложете на процеса по изграждане и прилагане на едно и също качество във всеки един момент.
4. Предлагайте превъзходно обслужване
Обслужването на клиентите е един от най-важните акценти в поставените пред ресторанта цели. Бъдете сигурни, че всеки служител, който има контакт с гостите, е обучен и предоставя превъзходно обслужване на потребителите от пристигането до заминаването им.
5. Управлявайте времето си разумно
Ресторант мениджърите са натоварени с много задължения. Мениджърът трябва да се научи да балансира своите отговорности, за да не се претовари и бизнеса да функционира нормално. Изчислете времето, което ви е необходимо за процесите по планиране, инвентаризация, поръчване, приема не доставената стока, подпомагане на функциите в ресторанта, комуникация с персонала и други задължения през целия ден.
6. Създайте положителна работна среда
Направете всичко по силите си, за да създадете положителна работна среда, в която хората да се чувстват комфортно, където могат да се доверят един на друг и да работят в екип. Наемете качествени хора, опознайте ги и се отнасяйте към тях справедливо. Балансирайте със забавления по време на упорита работа и бъдете сигурни, че положителната среда ще е на лице.
7. Мотивирайте екипа
Научете какво точно мотивира служителите ви. Опитайте да организирате състезания, игри, стимули като храна, награди и други, за да развълнувате екипа си, нека има конкуренция и стремеж за развитие. Мотивацията кара хората да бъдат оптимистично настроени, да вярват в себе си, а така се повишава и продуктивността им.
8. Дайте пример
Може би не осъзнавате това, но вашите служители наблюдават всичко, което казвате и правите. Стремете се да давате пример за приемливо поведение в своя ресторант, и се уверете, че поведението ви е положително.
9. Дисциплинирайте последователно
Когато трябва да дисциплинирате определен служител, следвайте дисциплинационните политики, описани в длъжностната характеристика на служителя или в правилника за вътрешния ред. Бъдете сигурни, че вашите служители са запознати с практиките по дисциплината на ресторанта, и поддържайте последователност и справедливост, когато трябва да се справите с проявено неадекватно поведение.
10. Награждавайте според заслугите
Уверете се, че сте определи точно какви са заслугите на персонала ви и какви награди и стимули следва да им предоставите. Най-удачната причина за награда е когато имат дадено високо постижение или проявяват високи и последователни резултати в ежедневната си работа. Хвалете служители в пред останалите колегите, когато е уместно, и почитайте тези, които изпълняват по-високи стандарти в работата си. препоръчано


