37% от жалбите в Комисията за защита на потребителите са срещу мобилните оператори
Има приемни по цялото Черноморие, хората винаги могат да подават сигнали, казва председателят на КЗП Димитър Маргаритов
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Напоследък извършваме доста проверки свързани с качеството и етикетите на хранителни стоки. За съжаление откриваме нередности. Това каза пред камерите на Би Ти Ви Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите. Там, където хората се сблъскват най-често с търговците, имаме и най-много жалби. Говоря за сферата на телекомуникацията. За миналата година сме получили над 20 000 жалби, като 37% от тях са срещу мобилните оператори и по-скоро за услугите, които предлагат, разкри той и добави, че КЗП контролира целогодишно качеството на туристическите услуги. Стремим се да осъществяваме контрол, който да гарантира на хората, че ще получат това, което са планували.
По цялото Черноморие сме отворили приемни и сме на място. Хората ни са обучени, знаят чужди езици и можем да помогнем по всякакъв начин на хората. Ние сме на разположение на хората, категоричен беше Маргаритов.


