ГОРЕЩО
Гроздан Караджов: Правителството беше много добър екип - заварихме отчаяна ситуация, закъсали реформи и затова работихме усилено
ИТН хвана на къс пас Асен и Денков за охраната на Пеевски, а Кики - за вечерята с Лена в Солун
В какъв контекст свършват приказките и започват ШАМАРИТЕ И ЮМРУЦИТЕ?! Надежда Йорданова от разградската самодейна полит-група на олигарха Иво Прокопиев е толкова безпомощна, че...(ВИДЕО)
Чичо Румен се уплаши, дръпна ръчната на партийния проект
Арестуваните полицаи от 5-о районно в София пласирали дрога
Само 9 на сто от тях обаче имат капацитет и готовност за подобен проект
Осемдесет и три процента от българските фирми - производители на храни и напитки, проявяват сериозен интерес към китайския пазар, показват данни от проучване на Българско-китайската търговско-промишлена камара, предоставени на БТА. Само 9 на сто от тях обаче имат капацитет и готовност към настоящия момент да се справят с голям по обем износ, сочи изследването. Единайсет на сто от анкетираните фирми имат договори за износ на продукция в страни от ЕС, а едва шест процента от запитаните предприемачи отговарят, че се задоволяват с продажбите на българския пазар. Допитването е направено сред 1400 компании в сферата на леката промишленост, различни от членуващите в камарата юридически лица. В проучването са включени фирми, произвеждащи сладкиши и захарни изделия, бира, вино, безалкохолни напитки, млечни продукти, както и производители на розово масло и на розова вода.препоръчано


