Афера с наш самолет за Мадрид (СНИМКИ)

Акценти

263845
на 26.05.2024
Афера с наш самолет за Мадрид (СНИМКИ)
Автор:   ПИК

Последвайте ни в Google News Showcase

ПИК помага на български туристи да си получат багажа в Мадрид.

препоръчано

Вчера изнервени българи се свързаха с водещата на ПИК TV Соня Колтуклиева, за да й споделят възмутени, че куфарите им са останали на летище “Враждебна”. Плъзнали слухове, че на самолета в София се е качил главен комисар Антон Златанов, а в машината е качено карго - навярно бюлетини за изборите на 9 юни. От МВР обясниха на Колтуклиева, че директорът на ГД “Гранична полиция” е в САЩ от 3 дни, явно някой от пътниците се е припознал в униформения полицейски шеф, който се е качил на борда.

Ето какво разказа Георги Владимиров от Пазарджик:

“В София стояхме два часа затворени в самолета - от 10:10 сутринта до 12:25 на обяд, когато излетя самолетът; ние бяхме в него, защото се товареше, разтоварваше нещо си. Единственото, което със сигурност мога да кажа, че нашият багаж видяхме как го разтовариха, а беше натоварен в самолета, и качиха нещо, което се придружаваше от полицейски автомобил.

СК: Видяхте ли какво качват?

О: Е, не мога да кажа, нещо опаковано, не мога да кажа. Мога да кажа, каквото съм видял, имаше полицейски автомобил отвън.

СК: Сандъци, куфари, какъв предмет?

О: Не, не, опаковано беше нещо, не мога да Ви кажа какво. Няма да казвам, че преди тука се говореше, че са били бюлетини. Сега, колко е вярно, не мога да го твърдя аз със сигурност. И след като капитанът на полета първия път ни заяви по уредбата на самолета, че има сбъркани документи. След това каза, че има нещо да се дотоварва на самолета, накрая заяви, че… прочете имена на 50 и колко човека, че багажа им е свален и който не е съгласен с това да си слиза от самолета и да си се прибира. Това бяха буквално думите на капитана на самолета. Жена беше. След като стояхме два часа затворени в самолета, излетяхме и кацнахме тука на летището в Мадрид. И оттам още два часа и половина стояхме на гишетата за загубен багаж, защото такава е практиката, няма къде другаде да се оплачеш. Описва се всичко и … вчерашният ден беше провален. Просто никъде не ходихме, нищо не видяхме. И от целия този екшън нямаме 20 човека от групата. Другите до 50 и колко куфара са на испански граждани. Те съобщиха много испански имена по уредбата на самолета, нали хора, които нямат багаж. Това на летището в София се случва.

Без багажи сме 20 човека, но имайте предвид, че има семейства, които са с един голям куфар и хората стават повече от 20, защото този куфар той не е на един човек, той е за двама. Сега точно колко, но там някъде, около 30 човека са без багаж в Мадрид вече два дена.

Последно ни казаха преди час и половина (б.а.в събота късен следобед), че е пристигнал от Мюнхен и цялата група, с автобуса, бяхме на летището. Оказа се, че нищо не е пристигнало и ние сега си пътуваме обратно към хотела. На магистралата сме, има някакво задръстване и чакаме.”

Днес сутринта багажът все още не беше пристигнал. В 15:00 часа местно време, групата трябва да замине за Валенсия. Екскурзията е за 7 дни и струва по 2 000 лева на човек, плюс допълнителните разходи.

Соня Колтуклиева се свърза с Мария Стоянова, търговски директор на Bulgaria air. Тя обясни, че се е наложила смяна на машините, тъй като единият самолет е показал технически проблем и се е наложило да бъде заменен с по-малък, който не е могъл да поеме всички куфари.

Колтуклиева й изпрати списък с телефоните на пътниците без багаж, с които авиокомпанията ще се свърже и по най-бързия начин ще достави куфарите.

Командир на полета София - Мадрид е красивата и много смела Надежда Доганова, секс-символ на националния превозвач, с 15-годишен стаж във въздуха.

ННадежда Доганова

Антон Златанов

Следвайте ПИК в Телеграм и Туитър

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Вижте топ хороскопа на Алена за първия ден от новата седмица - Овните са подвластни на емоциите, проблеми връхлитат Близнаците САМО В ПИК: Вижте топ хороскопа на Алена за първия ден от новата седмица - Овните са подвластни на емоциите, проблеми връхлитат Близнаците
ПИК TV x
ИЗВЪНРЕДНО В ПИК TV! Атанас Зафиров с първи думи, след като пое БСП от Нинова (ВИДЕО) ИЗВЪНРЕДНО В ПИК TV! Атанас Зафиров с първи думи, след като пое БСП от Нинова (ВИДЕО)