Последвайте ни в Google News Showcase
Френската модна марка А И Ем Експерианс избра парижки бездомник за първата си рекламна кампания, съобщи в. "Фигаро".
Избраникът на модната марка, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.
В продължение на две седмици Марко ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.
Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре, който е създател и на друга марка, наречена Виконт А. Първото яке, произведено от марката А И Ем Експерианс, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица "Сен Пер", където живеел Марко, съобщава БТА.
За ролята си на модел Марко получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели. Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.
WINBET – персонални бонуси всеки ден! (18+)