Бивш шеф на „Арена Армеец“: Да се именува „Арена Руди“, Гела я остави без генерален спонсор
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Бившият шеф на „Арена Армеец“ Борислав Велков предлага залата да се именува „Арена Руди“, Гела освен това я оставил и без генерален спонсор.
Ето какво пише Велков на стената си във Фейсбук:
Освен без пари, залата остана и без име и засега ще е просто „залата на 4-и километър“.
Време за ИЗБОРИ и за вече бившата „Арена Армеец София”. От днес тя просто e залата на кръговото на „4-ти километър”. Единадесет години след откриването на залата и провеждането на конкурс за наименование и генерален спонсор, който направихме с огромно желание да градим стандарти и история в спортния маркетинг, залата е безименна, дори е станала безлична.
Всеки работил и ползвал „Армеец“ знае, че заедно с Иван Драндийски и редица колеги за няколко години начертахме нови стандарти и практики в управлението и развитието на зали. Обиколихме света, за да практикуваме и да се учим. Вложихме желание, воля и търпение.
Да, все още има това-онова, което и днес се прилага, но като цяло картинката е тъжна, безперспективна за спорта, културата и преживяването на публиките. Много забележки могат да се отправят към дейността на НСБ през годините, но последното ръководство показа тежко непознаване на материята, която е много специфична и не е за всеки ръководител. Да не подготвиш овреме нов Генерален спонсор за представителната зала на София и България е „слаб 2“ в управлението и маркетинга.
Този конкурс трябваше да бъде обявен поне преди 6 месеца, чрез което да се извлекат всички възможни имиджови ползи за залата и столицата. Вместо това НСБ има „модерен софтуерен продукт“. Когато разгледаш ГФОтата на дружествата в състава на НСБ виждаш, че идейно, концептуално, управленски и финансово са останали далеч, далеч в миналото. Не Софт, а ХАРДуера трябва да се подмени спешно в тази структура.
Да се върнем на темата! От утре събитията в залата ще се провеждат в … „залата на 4ти километър“, а докато се намери нов генерален спонсор може да се именува „Арена Руди“. Срещу 1 млн. на година, обаче…


