ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
В Пакистан беше въведена забрана на рекламата в радио- и телевизионния ефир на всякакъв вид контрацептивни средства , чрез които се реализира планирането на семейството.
Както съобщават от държавната агенция за регулиране на медиите, забраната е въведена поради голям брой жалби за това, че подобни реклами будели нездрав интерес сред децата. „Хората са много обезпокоени от демонстрирането на подобна продукция пред малолетни деца, на които им става интересно как се ползват тези неща“, гласи обяснението за медиите от страна на държавната служба.
Миналата година властите в Исламабад забраниха рекламата на презервативи на една компания, защото била аморална. Пакистан е на шесто място в света по численост на населението. Според оценка на ООН около 1/3 от жителите на страната няма достъп до противозачатъчни средства.
Голяма част от населението на страната не одобрява дискусиите за използването на презервативи, само че експерти предупреждават, че населението на Пакистан расте със застрашителни темпове.