ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Как да превърнем слабите места в силни оръжия - пример за подобна трансформация е туристическа рекламна кампания на Румъния, вдъхновена именно от критиките срещу страната в британската преса.
Идеята, подплатена със солиден сарказъм, е представена подробно на сайта, whydontyoucomeover.gandul.info, като основното предупреждение гласи "Може и да не сме като Великобритания, но ще заобичате Румъния".
В потвърждение румънските рекламисти заиграват с послания в духа на "Лятото трае месеци, а не часове", "Тук празнуваме Свети Валентин два пъти", "Половината от нашите дами изглеждат като Катрин, останалата част като сестра й", "Наливната ни бира е по-евтина от бутилираната ви вода" и нататък така.
Какво ще кажете, превъзходен ответен удар на негативните настроения срещу румънските и българските емигранти на Острова. С уточнението, че в България се възмущаваме само с мълчание, както обикновено.


