Внимание! Продължава далаверата с мебели в момент на криза (СНИМКИ)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Миналата седмица ви информирахме за мрежата от фирми, свързани с "Калма Интериор" на ъгъла на бул. Христо Ботев и бул. Сливница в София, като излязоха доста интересни подробности.

На отсрещния ъгъл върви същата схема с врати от съпруга на Мая Иванова - Петър Тодоров Атанасов. Той е свързан също с редица фирми - ПЕМА КОМФРОТ, ПЕМА КОМФОРТ 1, БИ ПИ ТРЕЙДЪР, СТУДИО 118. Сега са под логото на VS DOORS, показва проверка на "ПИК".

Когато "Калма Интериори" е било Кухни София, VS DOORS са били "Врати София". Сега очевидната свързаност е покрита, но хората и схемите са същите.
И тези фирми са с регистриран капитал между 2 и 10 лева и тези, които закъсат, като избягват данъци и осигуровки, са прехвърлени на други лица. Поради огромното текучество на персонал, обявите за работа се организират в мебелното студио от фирма ИНТЕРИОР М 19, но е посочена на логото КАЛМА ИНТЕРИОР. Единствено монтажникът Любо, който е семеен приятел на Петър, е останал на работа. Приятелят му от детинство Васко, вече не му помага, когато се забърка в неприятности.

До скоро при Петър е работел и собственият му брат Наско, но дори и той е напуснал, защото не иска да се забърква повече в схемите, казват бивши служители. Назначават хората на минимума, като според работата се плаща на ръка. Въпреки, че на мострите пише, че производителяг е ПЕМА КОМФОРТ 1, реално е останал да работи с двама подизпълнители, които произвеждат врати в Ямбол и Кочериново.
Това е снимката, която е използвана за фалшивата корица на списание, направено от Мая Иванова.

Схемата при вратите се оказва същата. Плащате 100% и ви докарват нещо, което няма нищо общо с това, което сте поръчали. След това изчезват. Вероятно поради натрупани негативи отново се готви смяна на фирмата и логото, но сега под логото SANTO, използвано в бивш магазин на Петър на бул. Дундуков, обясниха потърпевши.
Броят на изгорелите от схемите на семейството расте, като разбрахме, че всъщност са ощетени, освен клиентите, така и служители и подизпълнители.
Основната им хватка е да поддържат добър рейтинг в Гугъл maps. Там положителните коментари са от съученици, подизпълнители и служители, като си пишат едни на други. Тези с отрицателните коментари се правят, че не ги познават и били всъщност за други. Освен това ги трият.
Крайно време е органите на икономическа полиция, КЗП, НАП и Инспекцията по труда да се намесат.


