ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Страстта да се документира живота чрез социалните мрежи е довела до това, че над една трета от хората, хранещи се в заведение са качвали снимка, докато са били там. Личните препоръки и отзиви, публикувани в социланите мрежи имат все по-голямо влияние, пише The Telegraph.
Един от всеки пет британци посещава определен ресторант, след като е видял, че приятел от Facebook е бил там, а 14 процента резервират маса, след като прочетат положителен отзив за заведението. Други 11 на сто питат приятелите си в социалната мрежа за препоръки преди да направят резервация.
Ново изследване на Bookatable.com се фокусира върху „споделянето на място”. Оказва се, че Facebook е лидер в тази тенденция, като 46 процента от 5000 участниците в анкетата са посочили, че са споделяли свързани с храна снимки в най-голямата социална мрежа. Това е повече, отколкото на кой и да е друг социален канал.
Над 84 милиона снимки, категоризирани като „храна” в Instagram също са показателни за интереса към фотографиите на храна. Такъв проявяват не само потребителите, но и самите заведения за хранене. 65 процента от ресторантите са посочили, че активно използват Twitter, за да рекламират и да комуникират с клиентите си, а 76 на сто са използвали Facebook.


