ЕКСКЛУЗИВНО в ПИК! Възмутени хора изригнаха срещу "Билла": Крайно непрофесионално обслужване, лъжат с промоциите и се държат скандално с клиентите си!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Нови безумия се случват в хранителната верига "Билла", научи ПИК.
Недоволни клиенти изразиха разочарованието си на официалната страница на фирмата във "Фейсбук".
Вижте няколко от тях:
"Много съм ви ''благодарен''! Бях на място, където нямах възможност да пазарувам в ''Билла'' и представете си изненадата ми (неприятна при това), когато след четири месечното ми завръщане се оказа, че картата ми е блокирана, защото не била ползвана дълго време! И си платих всичко като поп! Приемете ''ОГРОМНИТЕ МИ БЛАГОДАРНОСТ'', пише разочарован клиент.
"Интересно ми е защо давате талон (т.е. касовата бележка) за 20% отстъпка на продукти "De Cecco" като в магазините ви няма почти нищо с тази марка? Асортиментът ви е крайно ограничен, обиколих 3 магазина и навсякъде имаше само един вид паста и един вид доматен сос (за зехтин и готови сосове не говоря, защото не ме интересуват в момента, там може и да е имало някакъв избор). Крайно непрофесионално!", оплака се друг недоволен човек.
"Скоро пазарувах в магазин Билла. Чаках на опашка на топлата витрина и тъкмо ми дойде реда, и пред мен дойдоха две жени и дете на около 5-6 години. Аз в този момент поръчах и обслужващата служителка грубо не ми обърна внимание, а даде възможност на новодошлите клиенти да поръчат. Даже едната жена каза "Ние май прередихме жената (т.е. мен)", а служителката й отговори " А, НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, първо детето!" Да, съгласна съм, че детето може да си поръча преди мен, но не е това начинът! Аз по-малко значим клиент ли съм? Как така НЯМА ЗНАЧЕНИЕ?! КЛИЕНТИТЕ НЯМАТ ЛИ ЗНАЧЕНИЕ ЗА ВАС, господа мениджъри?! Възмутена съм от отношението на тази служителка! - (изглежда по-пълна, обслужваше на витрината за печени пилета, кюфтета, кебапчета и т.н.)
Ако беше се обърнала към мен любезно ( на което отношение държа!), нямаше сега да ви пиша този отзив! Обърнете внимание на служителите, т.к. такова отношение не е прецедент! Скоро и с една касиерка стана грешка, като аз бях ощетена. По-късно много спокойно й обясних и помолих да поправи сгрешеното. И насреща получих едно крайно негативно отношение. тогава се въздържах да пиша отзиви, но виждам, че това е практика, с която не съм съгласна. Аз като клиент моля да обърнете внимание на служителите си!", възмущава се жената.