Последвайте ни в Google News Showcase
„Деветте пътя към еврофондовете” – утре, в хотел „Маринела” (бивш „Кемпински).
Кампания на „24 часа” и КРИБ с участието на премиера Борисов и други министри.
А всъщност – инатлив римейк и плагиатство на дискусията, организирана от „Стандарт” преди месец на същото място, със същите хора.
Венелина Гочева явно е завидяла на Славка Бозукова. Приискало й се и тя да се снима с Бойко, да се отърка във властта, да се покаже колко е важна. А и да прибере малко парички. Според анонса срещата е „подпомогната” от една сюрия тлъсти рекламодатели – СИбанк, „Лукойол”, Софарма”…
Какво има да подпомагат, чудите се вероятно.
Схемата е следната. Въпросната „кампания” излиза има-няма десетина хиляди лева. Наем за залата, кафета за участниците, брошури… От реклама обаче „влизат” поне стотина хиляди. Разликата от 90 хилядарки влиза в джоба на „24 часа” и неговата издателка. Чиста печалба.
Тъй че двойна полза за Венелина: и коремът сит, и душата в рая.
Така я карат българските вестници днес. От дискусия на дискусия. От кампания на кампания. От държавна поръчка на държавна поръчка. Никой вече не мисли за тиражи, за нормална, а не корпоративна реклама, за журналистически находки, за конкуренция. Редактори и репортери се превърнаха в ивент-мейкъри и касиери. Всичко отиде по дяволите.
„Деветте пътя към еврофондовете”, „Да подпомогнем животновъдите”, „Достойните българи”, „Големите малки”, „Да засадим дърво”… Глупости на търкалета, разбира се. На никой в „24 часа” не му пука за деветте пътя към еврофондовете или за животновъдите. Целта е да усвоим едни кинти и да се снимаме с Бойко Борисов.
Що пък Славка да може, а аз не?