ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Климатикът на работното място е конфликтна зона, която влияе върху човешките взаимоотношения и работната среда, коментира психологът Галя Йосифова, цитирана от БТА.
Според Йосифова работодателите не трябва да подценяват проблемите между служителите, появили се заради климатиците, защото те могат да доведат до "военна" обстановка в офиса, нежелание на хората да отидат на работа и да се отразят на резултатите от труда.
Съвети: Как да запазим доброто си настроение след отпуск
Решението да бъде пуснат или не климатикът, на колко градуса и къде точно да се постави, трябва да бъде взето на общо събрание, а тогава, когато събранието не може да излезе с единна позиция, отговорността трябва да се поеме от работодателя, смята Йосифова.
По думите й всеки организъм реагира различно на климатиците и в човешката природа е да отстояваме личното си желание за комфорт по време на работа. Служителите не трябва обаче да бъдат оставяни да спорят и да водят война за надмощие, шефът е този, който трябва да поеме отговорност.


