ГОРЕЩО
Георги Марков РАЗБИВАЩО в ПИК: Честита Истанбулска конвенция на Унгария!
ТОПЛИ ВРЪЗКИ: Съпругата на зам.-председател на парламента стана шеф на НДК
Мирчев: Радев има комплекси и страх от Русия!
ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ: "Кауфланд" отстрани Михаил Петров
Оцеляла майка с КОШМАРЕН РАЗКАЗ за касапницата на "Тракия: Грабнах бебето си и започнах да бягам
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Най-ниските заплати за държавни служители стават 360 лв., съобщиха от правителствената информационна служба.
препоръчано
Правителството одобри промени в Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. С измененията минималните размери на основните месечни заплати на служителите, които не достигат новия размер на МРЗ за страната, определен от 1 януари т. г., стават 340 лв. Минималните размери на основните месечни заплати на държавните служители, които не достигат определения със Закона за държавния бюджет за 2014 г. минимален размер за най-ниската длъжност, заемана от държавен служител, стават 360 лв.
ОПАСНО: Мостът над Марица край Огняново се разцепи (СНИМКА)
5019
преди 44 минути
Починал е полицаят, разследващ убийството на Илиян Филипов
18926
преди 1 часа


