Сериалът "Светлана и Оги" обяснява как се раздават щедро парите
Последвайте ни в Google News Showcase
С пари от еврофондовете земеделският министър Мирослав Найденов e купувал послушание от медиите. 20 млн. лв. са били заделени за тази цел. Тези европейски пари са предназначени за рекламиране на селскостопански проекти в медиите. Но точно колко пари и на кои медии - решавал Мирослав Найденов и ръководителят му Бойко Борисов, става ясно от сериала "Светлана и Оги", Х серия. Ето как е протекла срещата със "спонсора" Найденов:
Svetlana: С Миро е странно... Аз имах договорка с него и Венелина поиска да дойде и тя... явно не й е... комфортно да ме оставя сама... Миро ни посрещна със следната реплика: "Аз говорих с премиера, и той ми каза: много те моля, настоявам да помогнеш на двете момичета... (worry)" Извика си хората, до Нова година трябва да хвърли бързо пари за нас, след нова година - още повече. Търсим законова форма, нямаме право без агенция. Абсолютно откровено обясни, че трябва да похарчи едни 20 млн. догодина за медиите, иначе щял да ги върне, пък и били избори.....
Ogi: скромно ... Svetlana: та "момичетата" най-вероятно ще получат половин-един милион на първо време...
20-те милиона за "селската реклама" са пиляни щедро дори за профила на министерството във фейсбук и туитър. В безплатните социални мрежи са изляти 100 хил. лв. За усвояване на милионите се организираха безумни фестивали на чушката, на киселото мляко, празник на сливата...
Голямата част обаче е предназначена за правилни вестници и телевизии. Кои са те може лесно да се разбере по сегашните публикации в тях за обвиненията на прокуратурата към "спонсора им" Мирослав Найденов. Кратки информации и никакъв анализ, камо ли журналистическо разследване за първия уличен в корупция министър от правителството на Бойко Борисов.
Точно "селската реклама" изяде главата на Миро Найденов, защото му осигури медиен комфорт за близо 4 години министерстване. Липсата на всякаква критика към дейността на Министерството на земеделието има принос за своеволията на прословутата "висшистка" Калина Илиева, на зам. министърката Светлана Боянова, подписала продажбата на дюните край Несебър и др.
Никой не разследва бившият земеделски министър как и на кого е раздавал "селски реклами", защото медийните бенефициенти на тези 20 млн. лв. тепърва ще се отблагодаряват на "спонсора" - идат избори!