"Мтел" след статия на ПИК за нередности: Казусите са проверени, клиентите ни са получили работещи решения
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
От мобилния оператор "Мтел" изпратиха опровержение на статия на ПИК, публикувана на 6 май. Може да я видите тук.
Ето какво гласи текстът от отдел "Корпоративни комуникации" на компанията:
По повод публикация, поместена на Вашия сайт (линк към статията) на 6.05.2015 година (сряда), бихме искали да Ви уведомим, че от нашия Център за обслужване на клиенти са се свързали и с двамата потребители с предложения как да бъдат разрешени казусите им. Статусът и на двата случая, споменати в статията, публикувана на Вашия сайт, беше проверен и клиентите ни са получили работещи решения.
Колегите ни са се свързали с клиентите чрез лични съобщения, за да бъде гарантирана конфиденциалността на разговора и личната информация на потребителите. Тези разговори не са видими за останалите ползватели на Фейсбук. Вероятно заради това Вашата медия е останала с впечатление, че казусите са останали неразрешени. Нито тези, нито който и да било пост на страницата ни във Фейсбук, съдържащ клиентско запитване, не остава без отговор от наша страна.
С оглед на изложените до тук подробности, заявяваме, че категорично не отговарят на истината твърденията, че „компанията нехае по отношение на абонатите си“. Служителите на Мтел защитават интересите на своите клиенти, като им предоставят качествени услуги и обслужване.
Припомняме, че всеки наш клиент може по всяко време да се свърже с Мтел по всички официални канали (*88, електронна поща, онлайн чат, форум, фейсбук), ако има проблеми при ползването на услуги от компанията, за да получи отговор или помощ за отстраняването им.
С уважение,
Екипът на Корпоративни комуникации


