Некадърността като опит за подигравка, но не е лошо да се рекламираш с вицепремиер
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
През последните 48 часа станахме свидетели на изключително безвкусния маскиран опит за колажна атака, осмиващ вицепремиера Каракачанов. Атака, идваща от предимно фалшиви страници, които са на хранилка при псевдодесните либерали и/или на техните огледални образи - червените комерсиали.
Успешното управление на министерството на отбраната, неприсъствието на ляволибералната коалиция „Демократична България“ в управлението на страната и нищожно ниския процент на подкрепа, която получават от социологическите проучвания, явно отприщи злобата на тяхното ръководство и те се заеха с единственото, което могат до известна степен да правят - да се подиграват. А техните червени събратя – да интригантстват, в опит да омаловажат все по- олекващата си роля в политическия живот на страната.
Забавното е, че техните подигравателни дейстивя, плод на дълбока творческа некадърност, дават обратен ефект. Министър Каракачанов, както и коалицията „Обединени патриоти“, продължават да стоят стабилно на политическата сцена с 11% подкрепа, изпреварайки политическите маргинали от „Де Бъ“ и измислената партия на Слави.
Така опитът за осмиване на вицепремиера по обществения ред и сигурността се върна като бумеранг към тези, за които политическата кариера ще остане само като хубав спомен от непълноценното и блудкаво присъствие в политическата периферия на страната. А за една политическа лидерка – управлението на България, за наша радост – блян.
Нещо повече! Червено-зелено-сините либерални „мислители“ дотолкова показаха безсилието и лицемерието си, че започнаха да се гаврят с външността на един доказал се в обществото авторитет, какъвто е лидерът на ВМРО Каракачанов. Къде им отиде толерантността и равноправието? Явно там, където е и тяхната политическа и
екокомпетентност – в небитието.
А по отношение на наличието на плик на една верига магазини на почти всички колажи, неслучайно анализатори заподозряха и комерсиален сюжет от страна на маркетинга и ПР-ра на тези магазини. Друго си е Красимир Каракачанов като вицепремиер да те рекламира. Не е ли така?