ГОРЕЩО
Татяна Буруджиева в ПИК и "Ретро": Йотова спечели въпреки Радев, но не е Спасител
ИСТИНАТА за вулгарния пиар на властта върху още топлата кръв на загиналите
НЕОПИСУЕМА ТРАГЕДИЯ: Цяло семейство си отиде в ада на "Тракия" . 30-годишният Иван оставя дете на 1 годинка
ПЪРВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА НОВИЯ УЖАС НА "ТРАКИЯ"! Джип се е ударил в ТИР заради несъобразена от водача скорост
ТАЙНИ ДОГОВОРКИ: Дясната ръка на Радев в парламента заговорничи с част от опозицията - май вървят совалки за новия ВСС (СНИМКИ)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Народното събрание днес ще заседава извънредно, за да разгледа на второ четене бюджетите на здравната каса и на държавното обществено осигуряване за 2014 г.
препоръчано
Предвижда се от първи януари минималната работна заплата да стане 340 лева. Толкова ще е и най-ниското обезщетение за майчинство.
Пак от началото на годината максималният осигурителен доход ще се вдигне на 2400 лева.
В законопроекта е заложено и увеличение на пенсиите от първи юли по така нареченото швейцарско правило. От средата на годината доходите на пенсионерите трябва да се повишат с около 3 на сто, а максималната пенсия да стане 840 лева, припомня БНТ.

