ПИК TV! Fibank и Mastecard представиха дигитална платформа за развитие на ранна финансова грамотност при децата (ВИДЕО/СНИМКИ)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
В началото на учебната година Fibank (Първа инвестиционна банка) и Mastercard представиха своя нов съвместен проект - дигитална платформа за игра между родители и деца Ninjiro, която развива финансовата грамотност и насърчава социалната отговорност.
Ninjiro е приложение във Viber среда, което осигурява забавна онлайн комуникация между родители и деца, задаване на задачи и цели, отчет на постиженията на детето и възнаграждаване с платежни точки за селекция от ваучери. Децата над 7 години вече има как лесно и бързо да получават дигитално "заплащане" за изпълнението на поставени от родителя задачи и да избират сами в какво да инвестират изкараните средства през приложението.
С Ninjiro изпълнението на задачи е интересно и забавно за децата. Проучванията показват, че в България Viber е най-използваната среда за комуникация родител-дете и именно поради тази причина приложението е изградено в тази среда. Ninjiro улеснява и създава полезни навици в семейството.