Право на отговор на статия в сайта на информационна агенция ПИК, свързана с Мтел
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Мобилният оператор Мтел изпрати опровержение до редакционната поща на Агенция ПИК заради материал за компанията, публикуван на 20 април 2015 година.
Публикуваме текста без редакторска намеса, уважавайки правото им на отговор:
Уважаеми колеги,
В отговор на публикация, поместена на Вашия сайт (линк към статията) на 20.04.2015 година (понеделник), бихме искали да Ви уведомим, че въпреки многократните ни усилия да се свържем с цитирания в материала г-н Желязков и да отговорим на запитванията му, той отказа да влезе контакт с представител на нашия екип, за да внесе повече яснота за проблема му.
Освен това, бихме искали да обърнем внимание на факта, че твърденията за „некоректно отношение, мръсни схеми и непрофесионализъм“ не отговарят на истината. Служителите на компанията винаги са защитавали интересите на своите клиенти, като им предоставят достъпни услуги и качествено обслужване.
Припомняме, че всеки наш клиент може да прекрати договорните си отношения с Мтел според общите условията, записани в индивидуалния му договор. Освен това той или тя може по всяко време на денонощието да се свърже с отдела ни за обслужване на клиенти, ако има проблеми при ползването на услуги от компанията, за да получи отговор или помощ за отстраняването им.
С уважение,
Екипът на Корпоративни комуникации


