"С Spire" обяви решението си да оттегли рекламата си от Олимпиадата заради подигравката с картината "Тайната вечеря"
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Една от най-големите телекомуникационни компании в САЩ, C Spire, обяви решението си да оттегли рекламата си от Олимпиадата в Париж след трансджендър пародията на „Тайната вечеря“ по време на церемонията по откриването, заявявайки, че служителите й са шокирани от изпълнението.
"Бяхме шокирани от подигравките с Тайната вечеря по време на церемониите по откриването на Олимпийските игри в Париж. C Spire ще оттегли своята реклама от Олимпиадата" се казва в съобщение на компанията публикувано в социалната мрежа "Х".
We were shocked by the mockery of the Last Supper during the opening ceremonies of the Paris Olympics. C Spire will be pulling our advertising from the Olympics.
Организаторите на Олимпиадата в Париж излязоха с кратко извинение в неделя, след като бяха подложени на остри критики от религиозни групи и консервативни политици за включването на непристойна сцена в церемонията по откриването в петък вечер, която приличаше на „Тайната вечеря“ на Леонардо да Винчи.
„Никога не е имало намерение да се покаже неуважение към религиозна група“, каза говорител на Париж 2024. „Ако хората са се обидили, ние, разбира се, наистина съжаляваме“ се казва в съобщението на органзиаторите.